Bestelproces

Controle van offerteaanvraag
Wanneer u op de website een bepaald arrangement aanvraagt controleren wij de beschikbaarheid van het door u gekozen arrangement. Indien het arrangement nog beschikbaar is doen wij u een digitaal voorstel die u per e-mail ontvangt. Indien u akkoord gaat met het aangeboden voorstel, kunt u de offerte eenvoudig digitaal ondertekenen door een handtekening met uw muis te zetten (tekenen).

Mocht u ons voorstel liever met pen ondertekenen dan doen wij hier natuurlijk ook niet moeilijk over. U dient in dat geval het document uit te printen, te ondertekenen en vervolgens het document in te scannen (of er simpelweg een foto van te nemen) en per e-mail te retourneren.

Bevestiging van uw aanvraag
Na ontvangst van het ondertekende voorstel controleren wij alle gegevens. Vervolgens zullen wij het desbetreffende arrangement vastleggen en bevestigen via de mail. Na bevestiging per mail is uw boeking definitief.

Binnen drie werkdagen ontvangt u de factuur via de mail. Deze dient binnen 8 dagen betaald te worden. Betaling van de factuur kan eenvoudig middels overboeking of iDEAL. Tevens bieden wij de mogelijkheid om uw factuur te betalen middels creditcard, hiervoor zijn wij genoodzaakt 2,8% commissie in rekening te brengen.

Bekijk alle betalingsmogelijkheden.

Levering van uw tickets en/of reisbescheiden
Uiterlijk één week voor aanvang van de wedstrijd ontvangt u alle reisbescheiden en tickets per aangetekende post en/of via de email. De mogelijke leveringsmethoden vindt u in de offerte terug. In dezelfde mail geven wij een aantal tips voor gezellige restaurants, pubs, uitgaansgelegenheden en bezienswaardigheden.

Evaluatie
Na afloop van de voetbalreis zullen wij een mail versturen met betrekking tot de evaluatie. Hierin vragen wij de klant om een review. Zodoende kunnen wij lering trekken uit verschillende meningen van de klanten en onze diensten dus verbeteren of perfectioneren.