Algemeen

  • Kan ik een stadion rondleiding bijboeken?

    Op aanvraag is het mogelijk om een stadiontour bij te boeken. Over het algemeen is het niet mogelijk om deze op de wedstrijddag zelf te boeken. De kleedkamers, persruimte en dug-outs zijn dan namelijk afgesloten voor publiek.

  • Waar kan ik terecht met een vraag over mijn bestelling?

    Op de website kunt u een contactformulier invullen bij de ‘contact’ pagina. Ook kunt u direct een email sturen naar info@voetbalreizenxl.nl. Wij proberen vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

  • Kan ik zelf mijn zitplaatsen uitzoeken voor een wedstrijd?

    De prijzen van onze website zijn over het algemeen gebaseerd op zitplaatsen aan de korte zijde (tribune achter het doel). Bij de meeste clubs zijn er wel upgrademogelijkheden naar alternatieve zitplaatsen, bijvoorbeeld aan de lange zijde. Mocht dit uw voorkeur hebben geef dit dan gerust aan bij uw aanvraag middels de optie ‘Informeer mij over de upgrade mogelijkheden’.
    In het u toegezonden voorstel zullen dan de verschillende mogelijkheden met bijbehorende prijzen weergeven worden. Houd er wel rekening mee dat wij gebonden zijn aan de aangeboden categorieën. Wij kunnen geen specifieke rij of vak garanderen. Uiteraard heeft u wel de garantie dat uw zitplaatsen goed zicht hebben op het gehele veld.

  • Waarom veranderen de prijzen dagelijks op de website?

    Dit heeft te maken met de beschikbaarheid bij onze leveranciers. Een schaars product heeft natuurlijk hogere kosten.

  • Wat gebeurt er wanneer ik een aanvraag doe via de website?

    Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij de beschikbaarheid van het aangevraagde arrangement controleren. Ons streven is om u vervolgens binnen één werkdag een voorstel te doen via de mail. Hierin worden alle wedstrijd- en eventuele hotel- en vluchtinformatie vermeld. Het doen van een aanvraag is vrijblijvend. Uiteraard ontvangen wij wel graag een reactie indien u geïnteresseerd bent in het gedane aanbod of niet.

  • Hoe ziet het boekingsproces eruit?

    Wanneer u op onze website een bepaald arrangement aanvraagt, controleren wij de beschikbaarheid hiervan. Indien dit in orde is krijgt u een voorstel toegezonden via de mail. Wanneer u akkoord gaat met het aangeboden voorstel, kunt u deze digitaal accorderen middels de button ‘Accepteer offerte online’ welke onderin de mail weergeven staat.

    Een nieuw venster opent waar u digitaal uw handtekening kunt zetten en de offerte retour kunt sturen. Na ontvangst van het ondertekende voorstel controleren wij alle gegevens. Vervolgens zullen wij het desbetreffende arrangement vastleggen en bevestigen via de mail. Na deze bevestiging is uw boeking definitief. In deze bevestigingsmail wordt ook al aangegeven hoe uw arrangement geleverd zal worden.

    Binnen drie werkdagen ontvangt u de factuur via de mail. Deze dient binnen 8 dagen betaald te worden. Na afloop van de voetbalreis zullen wij een mail versturen met betrekking tot de evaluatie. Hierin vragen wij de klant om een review. Zodoende kunnen wij met uw bevindingen het boekingsproces verbeteren.

  • Hoe lang duurt het voordat ik reactie krijg op een aanvraag?

    Wij streven ernaar om binnen één werkdag te reageren op een aanvraag.

  • Waarom is de speeldatum onder voorbehoud?

    In tegenstelling tot de Nederlandse Eredivisie staan in de andere Europese competities de speeldata in eerste instantie nog niet vast. Ongeveer 4 weken voor de wedstrijd wordt de specifieke speeldag en aanvangstijdstip bekend gemaakt. Een speelweekend duurt van vrijdag tot maandagavond. Houd hier dus rekening mee met het boeken van vlucht en verblijf.
    Daarnaast kunnen duels ook nog verplaatst worden afhankelijk van speelrondes in de beker, welke in het weekend worden gespeeld. Bij vragen hierover kunt u altijd één van onze medewerkers contacteren.

Offerte / Betaling / Afronden

  • Kan de factuur betaald worden in termijnen?

    De factuur dient in één keer betaald te worden. Wanneer dit om welke reden dan ook niet mogelijk is kunnen hier altijd afspraken over gemaakt worden.

  • Is het afsluiten van een reisverzekering mogelijk?

    In het voorstel wordt de reis- en annuleringsverzekering als optioneel weergegeven. Indien gewenst kunt u dit aanvinken in het voorstel. Vervolgens zal het in de factuur meegenomen worden.

  • Hoe kan ik de factuur betalen?

    Wanneer uw boeking is bevestigd, ontvangt u binnen 3 werkdagen een factuur via de mail. Deze kunt u onder meer middels iDEAL betalen. Voor onze facturen geldt een betaaltermijn van 8 dagen.

  • Wanneer moet ik de betaling voldoen?

    Wanneer wij het voorstel van de klant volledig ingevuld en ondertekend retour hebben ontvangen zullen wij dit bevestigen via de mail. Vervolgens leggen wij het arrangement vast waarna de facturering volgt. Deze factuur dient binnen 15 dagen betaald te worden. In overleg kunnen hier eventuele afspraken in gemaakt worden.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer wij uw boeking hebben bevestigd is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. Aan de hand van uw akkoord zijn de verschillende onderdelen uit uw offerte namelijk ook definitief vastgelegd. Wij hebben niet de mogelijkheid om deze te annuleren, deze optie kunnen wij u daarom ook niet bieden. Mocht u zelf een annuleringsverzekering hebben afgesloten, dan kunt u de annuleringsvoorwaarden overleggen met uw eigen verzekeraar.

  • Zitten er voorwaarden verbonden aan het doen van een aanvraag?

    Bij ons is het doen van een aanvraag geheel vrijblijvend, hier zitten verder dus geen voorwaarden aan verbonden. Wanneer u bij ons een aanvraag doen, streven wij ernaar om binnen één werkdag hierop te reageren. Mocht u nou nog geen idee hebben van wat u wilt boeken, dan is het beter om even telefonisch contact met ons op te nemen. Aan de hand van uw specifieke voorkeuren helpt één van onze medewerkers u dan met het maken van een keuze. Dit is vaak praktischer dan het doen van meerdere offerte aanvragen.

  • Wanneer met ok de betaling voldoen?

    Voor onze facturen geldt een betaaltermijn van 8 dagen. In overleg kunnen hier eventueel andere afspraken in worden gemaakt.

Voetbalreizen

  • Kan ik een stadion rondleiding bijboeken?

    Op aanvraag is het mogelijk om een stadiontour bij te boeken. Over het algemeen is het niet mogelijk om deze op de wedstrijddag zelf te boeken. De kleedkamers, persruimte en dug-outs zijn dan namelijk afgesloten voor publiek.

  • Kan ik tijdens mijn voetbalreis meerdere voetbalwedstrijden en clubs bezoeken?

    Dit is altijd ons streven. Vooral bij wedstrijden in Engeland en Duitsland zijn er vele combinatiemogelijkheden. Een extra wedstrijd is natuurlijk mooi meegenomen. Op de ‘specials’ pagina kunt u alle wedstrijden uit de Championship en 2. Bundesliga vinden. Met vragen kunt u ook altijd terecht bij één van onze medewerkers. Wij stellen graag een combinatiepakket voor uw samen.

  • Wanneer ontvang ik mijn wedstrijdtickets?

    De informatie over de levering van uw wedstrijdtickets kunt u terugvinden in uw bevestigingsmail. Mocht u hier verder dan nog vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

  • Kan ik zelf mijn transfer regelen?

    Het is zeker mogelijk om zelf uw transfer te regelen. De pakketten van onze website bestaan namelijk standaard uit een wedstrijdticket en 2 hotelovernachtingen. Voor duels waarvan de speeldatum definitief is, kunnen wij ook een vlucht voor u bijboeken. Dit kan worden aangegeven bij ‘aanvullende wensen of opmerkingen’.

  • Is het mogelijk om langer weg te blijven dan de aangeboden voetbalreis?

    Ja. Dit kan aangegeven worden bij ‘aanvullende wensen of opmerkingen’. Houd er rekening mee dat hier extra kosten overheen komen voor de extra hotelovernachting.

  • Hoe lang duurt een voetbalreis?

    De pakketten van onze website bestaan namelijk standaard uit een wedstrijdticket en 2 hotelovernachtingen. Voor duels waarvan de speeldatum definitief is, zou u ook korter kunnen verblijven. Een langer verblijf is natuurlijk ook mogelijk. Dit kan worden aangegeven bij ‘aanvullende wensen of opmerkingen’.

  • Vanaf welk vliegveld vlieg ik?

    Normaliter vliegen onze klanten vanaf Amsterdam. Indien een ander vliegveld gewenst is kan dit aangegeven worden bij ‘aanvullende wensen of opmerkingen’ in het aanvraagformulier. Houd er rekening mee dat de prijzen van onze website allemaal exclusief vlucht zijn.

  • In welk hotel verblijf ik bij het mij toegezonden aanbod?

    Het hotel staat vermeldt in uw offerte. Mocht dit hotel niet voldoen aan uw voorkeuren, dan kunt dit altijd bij ons aangeven. Aan de hand van uw wensen zal er dan een alternatief worden aangeboden.

  • Hoe ontvang ik mijn hotelvoucher en boardingpassen?

    In de week voor de wedstrijd zenden wij u uw hotelvoucher en boardingpassen toe via de mail. Deze dient u dan uitgeprint mee te nemen tijdens uw trip. Bij sommige vliegmaatschappijen is het pas mogelijk om kort van te voren in te checken. In dat geval ontvangt u uw boardingpassen ook pas op een later moment of dient u zelf in te checken op de luchthaven. Hierover informeren wij u dan tijdig via de mail.

Voetbaltickets

  • Kan ik een stadion rondleiding bijboeken?

    Op aanvraag is het mogelijk om een stadiontour bij te boeken. Over het algemeen is het niet mogelijk om deze op de wedstrijddag zelf te boeken. De kleedkamers, persruimte en dug-outs zijn dan namelijk afgesloten voor publiek.

  • Wanneer ontvang ik mijn wedstrijdtickets?

    De informatie over de levering van uw wedstrijdtickets kunt u terugvinden in uw bevestigingsmail. Mocht u hier verder dan nog vragen over hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

  • Waarom veranderen prijzen dagelijks op onze website?

    Ons aanbod is altijd afhankelijk van up-to-date beschikbaarheid. Wanneer de beschikbaarheid van kaarten voor een specifiek duel wegens grote afname gedaald is, zal de prijs hiervan stijgen. Andersom kan dit natuurlijk ook het geval zijn. Dit is ook de reden waarom wij op offertebasis werken. Zo proberen wij er altijd voor te zorgen dat u een actueel aanbod toegezonden krijgt.

    Waar kan ik terecht met een vraag over mijn bestelling?
    Op de website kunt u een contactformulier invullen bij de ‘contact’ pagina. Ook kunt u direct een email sturen naar info@voetbalreizenxl.nl. Wij proberen vragen binnen 24 uur te beantwoorden. Tijdens kantooruren zijn wij ook telefonisch bereikbaar via 085 3036791.

  • Krijg ik een e-ticket of een fysiek ticket?

    U ontvangt een fysiek wedstrijdticket. Mocht dit anders zijn zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

  • Hoe ontvang ik mijn wedstrijdtickets?

    Voor de levering van uw wedstrijdtickets zijn verschillende mogelijkheden. Dit verschilt per club. Er zijn eigenlijk 4 opties, namelijk: aangetekende verzending binnen Nederland, levering in uw hotel in de speelstad, verzending van e-tickets / mobiele tickets via de mail, afhaal bij de ticketoffice bij het stadion of bij een afhaalpunt in de speelstad.
    Wij hebben geen keuze in welke methode op uw order van toepassing is, waar wij hierin afhankelijk zijn van onze leveranciers. In uw bevestigingsmail wordt aangegeven welke levermethode geldt voor uw boeking.

  • Hoe weet ik zeker dat ik mijn voetbaltickets ontvang?

    Ja, aangezien de wedstrijdtickets per aangetekende post verstuurd worden. Daarnaast hebben wij goede ervaringen met het afleveren van de wedstrijdtickets in het hotel.

  • Wanneer ontvang ik de kaarten voor de voetbalwedstrijd?

    De wedstrijdtickets worden minimaal een week voor aanvang van de wedstrijd per aangetekende post naar u verzonden. Het is helaas niet mogelijk om dit proces te vervroegen i.v.m. de eerlijke verkoop van wedstrijdtickets. Mocht u om welke reden dan ook de tickets eerder of op een andere locatie willen ontvangen, geef het dan tijdig aan.

  • Hoe komt het dat de prijs op mijn wedstrijdticket afwijkt van hetgeen wat ik hiervoor betaald heb?

    Wij kopen onze wedstrijdtickets in via derden. Hierdoor betalen wij als inkopende partij ook niet het bedrag wat op het ticket vermeld staat. Waar er soms meerdere partijen tussen de club en de klant zitten is dit verschil soms aanzienlijk. In de praktijk is dit dus niet zo groot.